Direktlänk till inlägg 29 december 2008

För första gången..

Av . . - 29 december 2008 21:26

 Så skriver jag om något hårt personligt.


Detta är något jag skriver officielt efter att ha glömt och bearbetat det som hände. Iaf så.. Har sedan ett och ett halvt år sedan haft ett förhållande med en kille, som jag var tillsammans med ungefär 8 månader. Allting började så bra, han gav mig blommor.. Han sa ordet: Jag älskar dig. O.s.v ja ni vet allt det där när man är nykära, sedan så rullar tiden på, han drack.. Kom hem full, det hela började med små knuffar. Sedan fick man höra att man var en otrogen hora, slampa och gud vet vad. Jag älskade honom och förlät han om och om igen, sedan började den psykiska misshandeln, det var nog den som tog hårdast. Slagen han gjorde, drog mig runt eller rev mig i håret sket jag fullständigt i. Det var inte det som gjorde ont. Det var att inte förstå varför en människa som sa han älskade mig gjorde mig illa "psykiskt hårt". Han fick mig att tro att vaken min mamma, pappa eller syskon ville mig något bra. Jag trodde starkt tillslut vad han sa och tog upp kontakten med allt och alla. Sist hade jag ingen kvar, satt jag där kände mig: "Liten, rädd och fruktansvärt ensamen helt förjävla förstörd" i sinnet helt. Jag var inte i mitt sinnes fulla bruk, innan jag mötte honom var jag en självsäker stark ung kvinna på 18 vårar med skinn på näsan och stog på mig. Sedan så försvann det "jag" och ja vart en ensam liten flicka som grät sig till sängs varje kväll.. Efter ett tag så mindes jag att jag tänkte till och kände att detta ville jag inte vara med om, någon som gör mig illa. Fasten då "trodde" jag att det var mitt fel att han vart arg och tog ut sina aggritioner på mig. Men det var han som var osäker och vilsen i sig själv.. Förra sommaren i Juni någongång, hade vi fest och sedan helt plötisligt trodde jag att jag skulle dö denna kväll, han tog stryp tag om min hals tryckte upp mig mot skåpluckorna och hållde mig där med fötterna dinglandes ovanför golvet i mer än 1,5 minut. Jag "såg" hur livet från jag var liten till stor svishade förbi dom där sekunderna, sedan vart allting svart och jag vaknade upp på golvet utav att en tjejkompis hjälpte mig upp. Jag var i chocktillstånd, tänkte gå och lägga mig i sängen bland allt glas som log överallt, för han hade tydligen slagit sönder och samman lägenheten min totalt. Iaf så drog hon mig ut, ringde min farbror och vi åkte upp till sjukhuset. Gjorde en anmälan och det ångrade jag inte för fem öre idag. Jag vågade och gjorde det. På ett sätt så efter att ha uppleft något sådant har jag en erfarenhet med mig i ryggsäcken med mig i livet ut. Det som gjorde mest ont var när jag satt i rättegången och han satt mitt i mot mig, jag var tvungen att säga allt han gjort under tiden vi var tillsammans, och sedan på slutet så säger han : Förlåt mig gumman..  Men orden gick lixsom inte in i skallen på lilla mig. Jag kände bara hur mycket jag hatade den som satt framför mig, ursh.. Iaf så åkte Han in på lås och bom i 1,5år. Neh.., var lite känslomässigt men endå skönt att kunna skriva om det. Det jag varit med om för några andra där ute.


xoxo - Anonym.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av . . - 28 februari 2009 23:18

Har inte skaffat en ny header om ja ska vara ärlig, och beslutade mig för någon dag sedan att spräcka min anonymitet. Så besök www.catharinanb/wordpress.com så finner du min blogg där om du nu vill följa mig.     Kram ...

Av . . - 9 februari 2009 16:44

  Ska fixa en ny blogg med en snyggare header. Så ni som läser, får vänta dock. Detta ska väll fixas inom ett par dagar, då jag själv ska greja den. Tagit hem Photoshop, hoppas man lyckas nurå.     "Hon är inte längre flickan som gråter, gråter för a...

Av . . - 6 februari 2009 00:21

  på en bra låt där orden är så sanna - Black Eyed Peas- Where Is The Love och den finns på Youtube. Fick den utav en kille jag känner. Han tyckte ja skulle lyssna på den så jag gjorde glatt det. Har föressten börjat äta Medecin (Antidepressiva) för ...

Av . . - 1 februari 2009 22:13

  Det som frodas i motvind, ska göra dig starkare sägs det. Ser på "Som man bäddar" Sjukt bra film, skratta hela igenom. Jag bowlade igår, jag var sämst av alla. Skrattade mig igenom bowlandet att ja va så dålig, det var kul. Kände förengångs skull a...

Av . . - 30 januari 2009 00:26

  Nu har jag kommit i ett sånt där skitstadium, allt känns bara skitdåligt. Sedan har ja så j*vulskt ont nre vid svanken på sidan. (Min sjukdom som spökar) Det känns liksom att det bränner under huden min, smärtan är olidlig och kan hålla på i dagar....

Presentation

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Tidsfördriv
 Nyfiken
 Den är bra
 Livet ur en annans synvinkel
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards