Direktlänk till inlägg 24 januari 2009

Jag är så jävla rädd..

Av . . - 24 januari 2009 01:59


Jag har inte haft en tanke på att skriva, men jag kom hem nu efter att ha varit och flängt överallt och inte varit hemma. Sjukt långt inlägg, kände för att skriva av mig. Fss..


Kroppen säger en sak, tankarna säger något annat.. Jag har som sagt en storebror som är i en djup deprission nu, eller han har varit det i några veckor/månader. Han går allt djupare i den, han tycker inte få sin röst hörd. Men jag,mamma och alla andra finns här för honom. Men han känner sig ensam och så jävla övergiven. Fuck that sucks! Soo hard. Ja ser hur han lider, han har fått "Antideprissiva" som han äter, men inte bara det hjälper. Han måste ha hoppet att även så leva på, utan det kan det gå ut för de flesta. Han dricker näsintill varje dag, om så inte helgerna också =/ Han pratar så djup med mig, jag hör verkligen att det är ett rop på hjälp. Men vill inte säga rakt ut att han behöver det, har bara lätt förklarar att alla människor kan må skit i bland. Mer eller mindre har vi alla våra depritioner och är nere så jävla långt, att man får den där tanken man inte ska tänka - Varför lever jag?.. Det är det sista man ska tänka, men hur lätt är det att inte tänka så när man är som mest nere då. Är glad att jag kan skriva ut vad ja känner här, och vet ni vad. Ja är så jävulskt rädd att jag ska tappa honom, det känns som att jag snart kommer göra det. Ni tänker nog, det löser sig, men en känsla jag har är att han när som helst kan ta sitt liv. Om han inte rycker upp sig, men är det lätt när han är arbetslös och det är i princip jobbstop överallt, och han har inte självförtroendet att gå ut heller utanför dörren nästan. Men ja har pratat med mamie nu och vi ska försöka stötta han på det bästa sätt utan att säga rakt ut att vi vet. Det äter mih innefrån hur han mår, det tär som fan nu. Är rädd.. Jag orkar inte mista honom. Han sa idag "Minsta motgång jag får nu - "Ja känner då jag orkar inte leva.." Han har tröttat ut sig med alla tankar, han har berättat att han varit vaken 80 timmar och sov på min soffa nu när ja kom hem och då hade han sovigt bara 4 timmar, sen vaken igen och så hit och dit har han gjort de senaste dagarna. Nu äntligen har han somnat igen. Och när han öppnar ögonlocken imorrn och är utvilad och har nycklarna till hans nya lägenhet hoppas jag han rycker upp sig lite iaf. Men hur som haver, jag ska finnas där nu när han behöver det som mest. För han cpstörda flickvän ser inget/bryr sig inte alls, vilket ja inte förstår överhuvudtaget. Hon säger att hon inte orkar, men vem fan säger så när deras partner mår som mest dåligt? Och det är inte som mår "dåligt, dåligt", utan nu äre riktigt nere och han behöver henne som mest nu. Ah, men så.. ja idiotförklarade personer har vi överallt runtomkring oss, de slutar aldrig förvåna mig asså. Blir så arg!


Som samhället idag ser ut förstår man nästan varför varje ungdom är i deprission. Det är så tungt, allt.. Man kämpar och kämpar. Men ramlar av den där förbannade stegen man kommit upp för.


Vilket jävla öde! Känner inte för att sitta, inte för att ligga, stå eller överhuvudtaget fungera. Jag står försummad medans världen flyter vidare.. Trots att livet står sitta rullar de endå vidare.. man kliver upp mot sin vilja.. man äter mot sin vilja, man tänker mot sin vilja, duschar mot sin vilja, borstar tänderna mot sin vilja.. allt mot sin vilja helt enkelt.. Vad får en att fortsätta? kanske nyfikenheten, men jag känner ingen sådan.. känner heller inte att jag orkar göra nått åt saken.

Så mkt motgång utan förståelse, så mkt försåelse att man inte orkar ta i ,tu med den.. HELVETE!



Nu ska jag sova. Bay

xoxo - anonym..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av . . - 28 februari 2009 23:18

Har inte skaffat en ny header om ja ska vara ärlig, och beslutade mig för någon dag sedan att spräcka min anonymitet. Så besök www.catharinanb/wordpress.com så finner du min blogg där om du nu vill följa mig.     Kram ...

Av . . - 9 februari 2009 16:44

  Ska fixa en ny blogg med en snyggare header. Så ni som läser, får vänta dock. Detta ska väll fixas inom ett par dagar, då jag själv ska greja den. Tagit hem Photoshop, hoppas man lyckas nurå.     "Hon är inte längre flickan som gråter, gråter för a...

Av . . - 6 februari 2009 00:21

  på en bra låt där orden är så sanna - Black Eyed Peas- Where Is The Love och den finns på Youtube. Fick den utav en kille jag känner. Han tyckte ja skulle lyssna på den så jag gjorde glatt det. Har föressten börjat äta Medecin (Antidepressiva) för ...

Av . . - 1 februari 2009 22:13

  Det som frodas i motvind, ska göra dig starkare sägs det. Ser på "Som man bäddar" Sjukt bra film, skratta hela igenom. Jag bowlade igår, jag var sämst av alla. Skrattade mig igenom bowlandet att ja va så dålig, det var kul. Kände förengångs skull a...

Av . . - 30 januari 2009 00:26

  Nu har jag kommit i ett sånt där skitstadium, allt känns bara skitdåligt. Sedan har ja så j*vulskt ont nre vid svanken på sidan. (Min sjukdom som spökar) Det känns liksom att det bränner under huden min, smärtan är olidlig och kan hålla på i dagar....

Presentation

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Tidsfördriv
 Nyfiken
 Den är bra
 Livet ur en annans synvinkel
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards