Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

Sverigedemokraterna..

Av . . - 20 januari 2009 23:02


SDU - Sverigedemokraternas Ungdomsförbund har jag gått med i.

Gör det ni med, gratis och när dem fått 1000 medlemar så får dem "Statligt stöd". Du behöver inte vara rasist/nasist eller fashist för att vara med. Alla har rätt att stödja Sverige och värna om svenskt intresse.


.. Igår så hade var jag oense med Dintur (Bussföretag) och dessa förbannade busskort. Det där systemet dom börjat med att man ska tanka genom internet. Javisst, det känndes som en lättnad. Att slippa tanka på inne i stan. Men att det jävlas två gånger nu gör inte saken bättre. Tack vare idioten i glasburen inne på stan, missade jag en viktig lektion. För där stog man i cirka 30min och diskutrade. Sedan när ja traskat runt i staden i kylan och överallt i en och en halv timma.. Tills orken inte fanns kvar och gick tillbaka till han som jag skulle för att kolla om jag fått in min hundring på busskortet. Sagt och gjort gick dit, men nej. Men tillslut efter två timmars väntan kom idioten på att det var "hans" apparat som gått sönder! Men duktigt. Så less när de tror att man ljuger och att felet är ens själv. När det är deras. Människan och deras dumhet.


Sedan häromdagen fick jag ett samtal från "Dolt Nummer". Ja då var det någon full brud som sa att hon skulle slå mig o.s.v Tänkte jag för det första, ringer hon dolt för att inte visa sitt mobilnummer sedan att hon inte kunde utge sig för vem hon var. Sjukt omoget. Vad är allas problem idag? Alltså det är skrattretande pinsamt, men har mina aningar om vem som kan ha skickat henne att ringa mig. "Killen mr X - som jag dejtar, hans ex tjej." Säger det, bara för hon är olycklig och missnöjd med sitt liv ska hon inte med någon rätt ens försöka sabba mitt. Men ja som ni ser, finns gott om sånt folk överallt. Dom lessnar aldrig!


Dagens snabba:

Falskhet

Girighet

Avensjuka person


 

Skola 8.30 - 16.00 Jobb 17.00 - 21.30 imorrn.
xoxo - anonym

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av . . - 28 februari 2009 23:18

Har inte skaffat en ny header om ja ska vara ärlig, och beslutade mig för någon dag sedan att spräcka min anonymitet. Så besök www.catharinanb/wordpress.com så finner du min blogg där om du nu vill följa mig.     Kram ...

Av . . - 9 februari 2009 16:44

  Ska fixa en ny blogg med en snyggare header. Så ni som läser, får vänta dock. Detta ska väll fixas inom ett par dagar, då jag själv ska greja den. Tagit hem Photoshop, hoppas man lyckas nurå.     "Hon är inte längre flickan som gråter, gråter för a...

Av . . - 6 februari 2009 00:21

  på en bra låt där orden är så sanna - Black Eyed Peas- Where Is The Love och den finns på Youtube. Fick den utav en kille jag känner. Han tyckte ja skulle lyssna på den så jag gjorde glatt det. Har föressten börjat äta Medecin (Antidepressiva) för ...

Av . . - 1 februari 2009 22:13

  Det som frodas i motvind, ska göra dig starkare sägs det. Ser på "Som man bäddar" Sjukt bra film, skratta hela igenom. Jag bowlade igår, jag var sämst av alla. Skrattade mig igenom bowlandet att ja va så dålig, det var kul. Kände förengångs skull a...

Av . . - 30 januari 2009 00:26

  Nu har jag kommit i ett sånt där skitstadium, allt känns bara skitdåligt. Sedan har ja så j*vulskt ont nre vid svanken på sidan. (Min sjukdom som spökar) Det känns liksom att det bränner under huden min, smärtan är olidlig och kan hålla på i dagar....

Presentation

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 Tidsfördriv
 Nyfiken
 Den är bra
 Livet ur en annans synvinkel
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards